onsdag 9. mars 2011

Hode sprenger snart!

God morgen :-)
Hode mitt er overfullt! Mange tanker, mange forskjellige følelser og mye frustrasjon. Men det stopper ikke meg lengre nå, ikke så mye som før i hvertfall.
Nå sitter jeg å venter på at jeg skal lage frokost til marte, elisabeth og til meg selv. Jeg skal på praksis i dag men skal ha senvakt så jeg skal ikke ta toget før klokken klokken 14.15. Så i dag skal jeg sulle her hjemme :-) Men gud hvor skuffa jeg ble da jeg våknet. Det snør ute i dag :-/ Det har jo vært herlig vår vær her de siste ukene, men nå snør det som bare det....


Siden jeg sto opp for en halv time siden, så dropper jeg et nytt bilde. Ingen sminke, trøtte øyer men ei glad og fornøyd jente er ikke så fint på bilder :-)
Da skal jeg starte på frokosten, så vi blogges siden :-)
-Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar