mandag 14. mars 2011

Praksis :-D

Etter ei helg med 27 timer på jobb (Praksis) er det godt med en fridag. Det har vært ei veldig spennende og lærerik helg for å si det sånn. Jeg har fått opplevd mye nytt, og jeg sitter igjen med mye ny erfaring. Det har vært en bra helg, men å jobbe 13 timer på en dag x2 sliter på kroppen. Dagen i dag har vært en rolig dag, ned en tur med i byen og en liten tur til ei i klassen :-)
Men i morgen er det påen igjen med praksis, og jeg gleder meg :-D Ikke er det bare godt med et avbrekk fra den vanlige hverdagen med skole, men det er sykt spennende og morsomt.


Jeg hadde ikke så mye å dele i dag gitt. Men så har jeg ikke gjort noe annet å jobb heller da de siste dagene. Nå skal jeg straks finne senga, for jeg må opp klokka 6 i morgen. Så god natt :-)
-Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar