mandag 9. november 2009

Jeg bytter ikke blogg!

Etter en lang stund med veldig lite blogglyst, både av litt frustrasjon over bloggen og rett og slett lite lyst, tenkte jeg at nå må jeg blogge igjen. Men det fristet ikke, når jeg vet at det tar veldig tid å laste opp bilder og alt blir bare tull.. Så jeg tenkte jeg skulle prøve en ny type blogg. Så jeg laget en profil på blogg.no. Men etter to dager uten at jeg har fått til noe ga jeg opp :-P

Så jeg er tilbake til gode gammle blogger.com :-D

Mye har skjedd siden jeg sist blogget. Men sånn jevnt over har det gått ut på noen få ting. Jobb, skole og soving. Jeg har ikke så mye liv for å si det sånn.. Men sånn innimellom gjør jeg noen små ting som ikke er blandt de tre tingene :-P

Jeg har vært på serieavsluttning av tippeligaen, da Rosenborg fikk GULLE sitt :-D Det var kjempe gøy :-)



Jeg, Ingrid, Stine og Ola var på kampen. Sånne kamper er bare helt fantastiske :-) Den stemningen, det livet. Det må bare oppleves!!!

Ellers så har det vært en fest eller to siden sist :-)





Vi så en film fra Stine gikk i 10. klasse. Noe som var veldig gøy (i hvertfall for meg, som ikke var med på filmen :-P)




Det var tre av MANGE bilder som ble tatt den kvelden :-P

Sist helg var jeg på Oppdal :-) Jeg og Ola dro på bowlingen der vi møtte noen venner av han... SÅ etter noen runder med bowling dro vi på nor :-) Det var en artig kveld :-)

GuRo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar