mandag 5. oktober 2009

Møkka dag!!!

Dagen startet kjempe bra. Jeg fikk sove helt til kl halv 9, for jeg skulle kjøre bil. Helt til pappa sa at det var meldt om stor fare for glatte og slappsette veier til oppdal. Så med en bil med sommerdekk, hørtes ikke det noe særlig ut :-/
Så da måtte jeg komme meg oppover på en annen måte. Buss var det ikke mulighet for. Så jeg måtte ta tog. Trøtt, irritert og litt sen ut måtte jeg komme meg på toget, men ikke nok med det. Jeg måtte betale på toget! For å komme meg på skolen!!!
En baggatell er det vell kanskje, men når dagen starter så dårlig gjør det ikke dagen noe bedre! Ned snødd kom jeg meg til slutt på skolen... Dårlig humør sier du?? Å ja da...

Men det gikk over :-) Er ikke så lang sint...

I dag var vi i kulturhuset på foredrag om psykisk helse. Det var faktisk ganske et ganske bra foredrag.
Så hadde vi revymøte etter skolen.. Kjempe oppmøte liksom.. Overhode ikke..

Nå må jeg vell øve litt på norsken til prøven i morgen..

GuRo :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar