mandag 9. november 2009

Nøff, nøff

Sist uke har jeg gått å små sjanglet litt, å ikke vært helt i form. Å på onsdagskvelden slo det ut... Jeg har nå ligget med influensa, da mest sannsynelig svineinfluensa.


Så da må jeg holde meg innadørs i ei uke. Passer liksom perfekt det nå, når det nærmer seg tenktamener og mange prøver :-( Nei over hode ikke...
Så etter flere dager med feber og smerter i alle ledd, er jeg veldig oppgitt. Heldigvis er jeg på bedringensvei, og det er takket være tamiflu!



Min bestevenn akkurat nå :-P bare så det er sagt, tamiflu funker. Er du i tvi hvis du har influensa, ta kontakt med lege eller apotek å forhør deg om hva du skal gjøre!

Men en liten trøst i alt, er at Ola også er syk (det hørtes litt husstre ut at det var en trøst) Men siden det er influensa må jeg holde meg innendørs i ei uke. Så da er det greit at ola også ligger å er syk på sofaen ved siden av... For da kan vi ligge å mobbe hverandre :-P Ja vi er veldig barnslige :-P Men er man ikke litt barnslig oppi alt det her ellers så har jeg blitt gal!! Jeg føler meg innestengt. Jeg er jo det på et vis.. Jeg får jo ikke ut blandt folk så..

På torsdag skulle vi egentlig i 40. års selskap, men det ble det ingenting av for å si det sånn....

Men nok for i dag. Jeg må prøve å få gjort litt skolearbeid....

GuRo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar