lørdag 28. november 2009

Auuuuuu!!

Nå driver jeg å piner meg selv :-P Jeg har kjøpt meg denne:


Å au sier bare jeg. Den er bare på 4 mm, men gud hvor vondt det er! Men jeg synes den er kul så jeg skal pine den igjenom :-P Jeg kjøpte den på superkul.no forresten. De har mye rart, men også mye kult ;-)

I går var jeg på var jeg på jule- / harrytur med mamma :-) Vi dro først til Røros, der vi hadde en stopp. Da vi var der dro vi opp i julegaten de har :-) å så fint, jeg fikk så julestemning at jeg vet ikke om jeg klarer å vente på julen :-P Så dro vi over til Funäsdalen (tror det skrives sånn). Der ble der mersom litt handling!

Men jeg må få uttrykke litt frustarsjon over systembolaget!!! Hvor i all verden kommer den teite 20 års regelen de har innført fra??? Mamma kjøpte kvoten min, så det var ikke noe problem for meg. Men si at vi har hvert en vennegjeng som har dratt overe da. Å ingen har vært 20. Da har jeg blitt sur ass!

Men utenom den frustrasjonen hadde jeg en kjempe fin tur med mamma :-)

Men ikke nok med at vi hadde en fin tur i går, men når jeg våknet i dag, lå det masse (masse i den forstand at det ikke har vært noe snø her da :-P) fin snø ute på plenen :-D JEEEEEJ

Men nå er jeg supertrøtt, så jeg lurer på om jeg skal ta meg liten dupp :-P

GuRo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar