tirsdag 31. juli 2012

When you finish a great workout you feel great about yourself!

Treningen har blitt min beste venn! Jeg jobber for resultater og lysten til å nå resultatene er like høy som  mount everest. Jeg skal stramme opp og få de musklene som er der fram. Jeg må bare pusse av litt støv! Å jobbe så hardt at armene skjelver og du er så sliten at du har mest lyst å legge deg ned å dø, er den beste følelsen akkurat nå! Jeg kjenner at kroppen jobber og jeg kjenner at jeg fungere! Å motivasjonen stiger for hver økt jeg har. Det kan ikke bli bedre enn det!



Motivasjonsbilder fra google.

Treningslysten er på topp, da må jeg bare få normale matvaner igjen så er alt bra. Riktig kosthold og mye trening gir resultater! Nå har jeg store planer om å bli 90% komfortabel med kroppen min (100% går ikke. Det er alltid noe som kan gjøres) Men ja, jeg er klar for en kropp som jeg er komfortabel med og som jeg er stolt av å ha fordi jeg har jobba for den! Kroppsbilde mitt og selvtillitten har aldri vært noe særlig, men det kommer seg. Å det er bra, for det gjør noe med hele meg som person :) 

Så da er det bare å fortsette med knall hard trening, både for kropp og hode. Da blir det nok bra til slutt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar