tirsdag 24. juli 2012

Opptur??

Jeg tror jeg nærmer meg en opptur :)
Jeg har beordret hode til å slutte å tenke,i hvertfall så mye som overhode mulig. Å nå er jeg tilbake på jobb og trening. Jeg har bestemt meg for noen fokusområder som skal være mitt fokus nå for å komme meg videre og framover.

* Jobb/ skole
* Trening
* Kosthold

Nå skal jeg jobbe alt jeg kan fram til jeg drar til syden, for så ha 110% fokus på skolen når jeg kommer tilbake.
Jeg skulle ut en tur bare for å teste formen og knea mine med en liten joggetur, da tenkte jeg max 30 min. Da jeg kom hjem igjen hadde jeg vært ute i over en time. Jeg jogga mye mer enn hva jeg trodde jeg skulle klare, da både med tanke på kondisen og knea. Å det var så godt å å presse kroppen, å kjenne at jeg fungerer selv om det har vært veldig mørkt ei lita stund nå. Så i dag blir det ei ny økt, men da skal jeg på elxia får å kjøre mage og rygg.
Så var det dette kostholdet da. Jeg kan ikke fortsette med 1-2 måltid for dagen, så nå tvangsforer jeg av meg selv. Selv om jeg holder på å kaste opp så skal jeg få i meg maten. Måltidene er ikke store, men det er i hvertfall noe. Et knekkebrød, litt frukt eller en liten fiskebit med noen grønnsaker. Det er bare sånn at magen har noe å jobbe med. Å sånn at jeg ikke besvimer da, for det har vært et helvette den siste måneden. Bra har det heller ikke blitt enda, så nå håper jeg at jeg får orden på alt så jeg fungerer sånn som jeg skal til skolen starter. Får da blir det alt for mye å gjøre i tillegg til at jeg skal opereres da i løpet av september.


Løpeturen i går endte plutselig oppe ved Lysgårdsbakken! Beste plassen på hele Lillehammer. Det er terapiplassen min her på Lillehammer. Er ting vanskelig så drar jeg dit bare får å være alene og tenke. Det hjelper alltid på å speide utover den fineste mjøsbyen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar