onsdag 11. juli 2012

Hva skjedde???

Det er lenge siden jeg har skrevet nå! Tiden har flydd i fra meg og behovet og lysten for å skrive har ikke vært til stede, men nå er i hvertfall behovet der.
Dagene har plutselig blitt veldig tunge og vanskelige. De siste par månedene har jeg slitt med å få i meg mat, noe som førte til svimmelhet og konsentrasjonsvansker. Men så klarte jeg å snu det og jeg kjente stor forskjell. Energien kom tilbake og svimmelheten forsvant. Men det varte bare i litt over en uke!

Jeg har blitt møtt av et lite sjokk som satte meg helt ut igjen. Å tanken på mat gjør meg kjempe kvalm! Jeg prøver å få i meg noe men det er ikke så lett. Tusen tanker, sårhet og fortvilelse styre hele meg.
Jeg gikk fra å være langt opp i skyene til å treffe bakken med et kjempe smell. Å alle de tungen tanke som egentlig har ligge bak i hode, som jeg på en måte hadde glemt har nå kommet fram i tillegg til nye tunge tanker. Jeg skal på jobb nå straks, men kjenner at jeg egentlig ikke klarer det. Jeg må jo bare, men det er tungt. Kroppen har gått inn i en slags dvale så den fungerer ikke. Hode gjør vondt, verden går i rundt og energien er ikke-eksisterende. Jeg får se hvordan det går på jobb i dag, og så får jeg avgjøre hva jeg gjør etter jobb.

Det var her jeg ikke skulle havne igjen! Det kan jo henne det går fort over denne gangen, for akkurat nå sitter jeg i en sårbare situasjon. Det er nok bare en følge av det, og når den går over så går alt tilbake til det normale igjen. hva som enn er normalt for meg...


Sånn ville jeg at det helst skulle ha vært i dag, men opp og ut nå jeg! så får vi se hvordan det går...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar