fredag 20. august 2010

Tidenes dårligste blogger!

Hei, mitt navn er Guro! Jeg vet ikke om jeg har hilst på deg, men jeg må være en av de dårligste bloggerne :-P
Tenk å være så dårlig på oppdateringene da!! Men jeg føler jeg har min unnskydning denne gangen :-) Fadderuka er godt i gang og det har gjort til at jeg ikke har hatt noe tid til overs. Jeg har knapt rukket og innom hybelen og spise mellom slagene!

På onsdag var det konsert med Skambankt, The Pink Robots og Death by Unga Bunga. og i går var det rebus i byen :-) Det var veldig artig :-) I dag er det pub til pub som står på tapeten :-D


Så nå er jeg sminket og klar :-)


Nå mangler jeg bare å finne ut hvilke sko jeg skal ha på meg :-)

Ja, som du sikkert merker så overlevde jeg første skoledag. Selv om jeg trodde jeg skulle dø sånn ti- tolv ganger :-p Det var det verste jeg har vært med på! Jeg har aldri følt meg så liten noen gang! Men jeg kom meg gjennom den dagen å :-)

Ha en fin fredagskveld folkens :-)
-Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar