torsdag 5. august 2010

Fridag og fotballkamp :-)

I går hadde jeg fri. En dag jeg skulle bruke til å starte på pakkingen min! Noe som funket veldig dårlig :-P

Tirsdagskvelden ble en utekveld på verandaen med, peis, øl og lue på hode! God norsk sommer ;-) Vi ble sittende ute til kl 5 om natten, så jeg sov bort fridagen min føler jeg, for jeg sto ikke opp før klokken var 12! Så når jeg tilslutt sto opp, så jeg grey's og privat praksis, som vi tok opp på tirsdag!

Men så fikk vi spørsmål om vi ville på Lerkendal. Arbeidsplassen til pappa, har tre sesongbiletter på Lerkendal. Å det ville vi selvfølgelig. Så jeg, mamma og Ola, dro til Trondheim for å seg RBK- AIK! Det var en kongekamp! Kjernen var i tusen og det var jeg også. Jeg hadde så sykt vondt i halsen når vi dro hjem, for jeg sang og rope fra vi kom til jeg dro ;-)


Herlig stemning og mange mål :-D
I dag da jeg våknet, rev det i halsen på meg :-P Det sier seg selv at jeg var litt ivrig i går da :-P he he

Men nå skal jeg snart finne senga, for i morgen er nok en arbeidsdag!
GuRo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar