tirsdag 31. august 2010

Repsils, c-vitaminer og MASSE grønn te!

Jeg kjente at jeg begynte å bli forkjøla når jeg var hjemme i helga. Så jeg har pakket inn halsen, spist halsdropps, som om det er godteri. Men det har funka dårlig. For i natt hadde jeg litt feber :-/ Å så har jeg så sykt vondt i ene øre.. Så i dag fant jeg ut hatt jeg skulle holde senga, og håpe på at jeg ble mye bedre til i morgen :-) Og jeg tror det virker.

Jeg har gitt meg et vitaminsjokk, drukket masse grønn te med honning og spist mat :-) Det skal jeg gjøre resten av dagen også.
Men jeg må også lese litt. Jeg har gått glipp av tre timer med skole, så det må leses litt.

Mersom litt sløv i blikket :-P Siden jeg tok bilde med photo booth blir det speilvendt da men :-P

Men nå har jeg drukket opp min tredje kopp med te, så jeg må lage en ny! Blir jeg ikke frisk nå, så vet ikke jeg!! he he

-Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar