mandag 23. august 2010

Sliten, men VELDIG fornøyd!!

Da er fadderuka over for denne gang! Litt glad for det, for jeg er så sykt sliten :-P Jeg kom meg ikke opp til første timen i dag. Ups!

Det har vært ei knall uke, med masse morsomme aktiviteter. Jeg har vært med på alt tror jeg :-)
på onsdag var det konsert i storgata. Torsdag var det rubus i byen. Fredag var det pub til pub runde. Det var skummelt, for vi skulle på 11 uteplasser. Fra vi kom til vi skulle være på neste plass hadde vi 15 minutter. For å si det sånn, så var det ingen kosedrikking! For å si det sånn, jeg tror at så å si alle var litt over godfull for å si det sånn!
Lørdagen var ikke så god i starten, men det kom seg. På dagen var vi på Jorekstad og spilte volleyballturnering. Det gikk mersom ikke noe bra :-P
På kvelden var det grilling og vors til ene fadderen :-) Så hadde jeg egentlig tenkt meg på Lars Vaular. Men det ble det ikke noe av. Dro på en anne uteplass i stede.
Så avslutttet vi en herlig uke med utekino i parken :-) og filmen var ingen ringere enn UP :-D


Nå har jeg sovet i en og en halv time, likevell er jeg stup trøtt! Men jeg MÅ ta oppvasken snart... Jeg savner oppvaskmaskina!

-Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar