torsdag 13. august 2009

Tut og kjør..

Jeg har nå vært på en kjøretur med pappa. Siden det nærmer seg oppkjøring snart, må jeg ut å kjøre litt... Å pappa fant ut at vi skulle kjør så jeg fikk utfordret meg litt når det gjeller småveier og div. Så vi skulle kjøre ned til Soknedal, for så å opp i Sørbygda og ned til Soknedal igjen. Jeg forstå at det var smale grusveier, men ikke så :-P Å løs grus sier du, en smule :-P
Men det gikk det å :-)

I går var jeg i Trondheim på sikkerhetskurs før landeveiskjøring. Et tre kvarters kurs om forbikjøring... Jeg syntes det var litt små surt å bruke så mye penger på å komme meg til og fra Trondheim får et kurs på tre kvarter, men men...
Jeg fikk handlet litt jeg trengte til skolestart da :-) Noe som var bra da :-)

I dag og i morgen skal jeg på barnehagen å jobbe litt. Så skal jeg på bursdag til mormor :-)
Å hvis jeg orker skal jeg en tur ned på martnan. Rennebumartnan starter i morgen, så skal jeg ned på der en tur, så må det bli i morgen.. Tanken på å ned på der på lørdag frister overhode ikke, å på søndag drar jeg forhåpentlighvis til fjells :-)

I morgen skal Cora, hunden min på "sykehuset". Hun har det ikke bra fortiden, noe som er veldig vondt å se på :-(
Hun sliter med venstre bakbein. Å på tirsdag ble hun angrepet av en annen hund, noe som gjorde det enda verre :-(
Så nå må hun få sjekket hele seg... Håper at det er noe som kan gjøres eller at det leger seg selv :-)

Nå står kveldsmaten for tur! Guro :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar