mandag 24. august 2009

Nå skal jeg bli sprek :-)

Nå er helgen over, og en ny uke har startet :-)
På mandager har jeg fri førstetimen, så jeg starter ikke på skolen før kl kvart over ti :-)
Så i dag dro jeg oppover til kvart over ni, for jeg hadde noen ærer jeg skulle få gjort. Som blandt annet å melde meg inn på Impuls på Oppdal. Så nå skal jeg bli sprek ;-)
Jeg er veldig motivert til å starte på treningssenter igjen, så dette blir bra :-) Er det noe jeg har savnet så er det Spenst på Lillehammer! Så nå får jeg prøve ut Impuls...
I tillegg til å melde meg inn på Impuls fikk jeg bestilt meg en time til det verste jeg vet. Nemlig TANNLEGEN :-S
Er det noe jeg hater så er det tannlege, men en tur i året må til... Jeg holder på å få visdomstann nå. Å det er så vondt :-( Jeg kan ikke huske at det var så vondt å få tenner...

På lørdag var jeg en tur til Trondheim, og handlet litt.. Jeg fikk brukt litt penger for å si det sånn :-P
På søndag tok jeg og pappa med oss Cora og dro til fjells. Da kjørte vi til Kvikne, for så å kjøre et godt stykke innover.. Vi hadde kjempe vær. Noe som gjorde til at vi fikk en kjempe tur :-D Vi gikk i et lett terreng og bare gikk å koste oss i det fine været :-)

I morgen skal jeg på glattkjøring, noe jeg gruer meg til :-( Jeg kan ikke å kjøre på glattføre så dette ser jeg ikke fram til :-/ Men jeg må bare, så jeg må bare hoppe i det....

Nå skulle jeg egntlig gjør litt lekser, men vi ser hvor det endte :-P Jeg får vell til å skrive litt labrapport jeg da....

Guro :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar