fredag 21. august 2009

Første uken er over!

Ja, da var første uken på skolen over :-)

Denne uken har gått veldig fort, og veldig bra :-) Det var veldig rart å møte opp på oppdal vgs på mandags morgenen, med tanken på at der skal jeg være i et år var veldig rart. Men jeg håper det året går fort. I denne uken har vært mye info og mange korte skoledager... Noe som er bra :-) Jeg liker rolige starter :-P
Jeg gleder meg faktisk litt til å virkelig starte på nå :-O Meg liksom!! Men jeg er veldig giret og klar for å komme meg gjennom det året her :-)
Noen fag gleder jeg meg faktisk til, som blandt annet sosiologi og sosialantropologi. Det er det fage jeg gleder meg mest til :-)

Forutenom skole har jeg drevet og trent litt... Jeg skal bli strengere med meg selv nå når deg gjeller trening. Formen skal bli mye bedre for å si det sånn....

I morgen skal jeg en liten tur til Trondheim for å handle noe småtteri.. Å på søndag håper jeg på en fjelltur :-) Se om jeg ser noe bjørn :-P


Guro :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar