tirsdag 11. august 2009

Travel tid!!!

En del har skjedd siden sist jeg blogget... Fort oppramset så har jeg vært på Storås festivalen, jobbet, tatt kjøretimer og teorien for bil ( :-D ) og vært på oppdal på plattfest....

Ja, den 29. juli satte jeg, Elise, Hilde og Ingrid kursen mot Storås for masse god musikk og mye god drikke ;-) Det var 5 kjempe dager :-D Jeg vil ikke ha byttet det mot noe :-)
Jeg hadde det kjempe gøy :) Jeg fikk med meg overranskende mange konserte. Jeg slo rekorden fra to år siden da! For da var jeg bare på 3 1/2 konsert :P
Konsertene jeg fikk med meg: Timbuktu, Bigbang, Machine head, Valentourettes, Datarock, Kaizers orchestra og litt av Pete Doherty så jeg er fornøyd :-D

Åpningen med Timbuktu var en pangstart. Jeg kom virkelig i festhumør med hopp og sprett og morsom/ bra musikk :-D
Da kunne bare festivalen starte :-D :-D
Etter som kvelden kom og formen bare ble bedre og bedre var det klart for Bigbang og Machine head.. Etter det var ferdig vare det bare å finne en camp og fortsette på, for natten var enda ung ;-)
Så etter to små (alt for små, funnet ut i ettertid) timer med søvn var det bare å komme seg opp for å håpe å ikke bli fyllesyk. Noe jeg slapp, nesten :-P
Så når jeg tilslutt klarte og få i meg den første ølen var jeg klar for Valentourettes, noe som var knall bra :-D
Så var det bare og fortsette med mere øl og mere konserter ;-) Så etter at konsertene var ferdige, var det å på campen og fortsette der den natten/ morgenskvisten å :-P
Så når fornuften tilslutt fant ut at jeg skulle gå å sove litt var sole godt opp på himmelen.. Å etter mange små dupper sovnet til så jeg såv i noen timer. Men da jeg våknet da, så våknet jeg til THE Black Sheeps noe jeg syntes var kjempe gøy! NOT!!!! Da fant jeg ut at klokken var 5 på ettermidddagen, så det var kankje på tide å stå opp da :-P
Så da ble det nok en kveld/natt/ morgenskvist med drikking, gode venner og musikk :-D
Etter en KJEMPE festival var jeg veldig glad når jeg kom hjem og fikk ligge på soffaen og finne senga mi :-P He he


Mandagen og tirsdagen etter Storås hadde jeg kjøretimer, noe som egentlig ikke anbefales :-P men ikke nok med det, men jeg tok også teorien den tirsdagen. Noe som gikk veldig bra :-D Så nå nærmer det seg oppkjøring håper jeg :-D WEEEEE
Ellers så har jeg hatt noen vakter på barnehagen her på Berkåk. Noe som faktisk har vært koslig. Det er å gøy å se igjen alle de barna som var på småbarnsavd. når jeg var der, som nå er på storbarnsavd. :-) Gud hvor for de barna vokser altså!!!


På lørdag var jeg opp i osen på oppdal på plattfest med Sie Gubba. Hadde det ikke for musikken så har jeg kommet til å dratt MYE tidligere... Det var kjedelig der i år. Det kan ha en samenheng med at jeg ikke var helt i form fra før... Men jeg traff Sigrid der da :-D Noe som var veldig koslig for hun har jeg ikke truffet på kjempe lenge... men bortsett fra det var det ikke noe særlig artig for å si det sånn....


I morgen skal jeg til Trondheim på et kurs på kjøreskolen. Så må jeg kanskje handle inn noen ting til skole start. Jeg skal jo starte på skolen på mandag :-O


Guro :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar