søndag 5. april 2009

Påskeferie =)

Da har jeg kommet meg til Berkåk, å påsken kan bare komme =)

Etter en veldig full stappet bil, kom vi oss i vei fra Lillehammer i rett tid faktisk.. Måtte jo hjem til fotballkamp. Noe som bli litt skuffende 1-1 :/ Men men...

Jeg må no starte å psyke meg opp til i morgen! For da må jeg sortere hva jeg må/ kan ha med til Trondheim. Å hva jeg ikke kan ha med på grunn av plass mangel. Noe jeg ikke gleder meg noe særligt til. Jeg har jo ikke så mye klær og diverse sa jeg når jeg skulle til å pakke på Lillehammer. Stine og Ola var ikke helt enige i det jeg sa, men okey.. Jeg har nå innsett at jeg har ganske mye av det. Det ble en god del kasser og bager :p Å jeg kan ikke ha med alt til Trondheim :/ Noe jg egentlig skulle, men det går ikke... " E træng da alt! vet alder når e plutselig får bruk for det!"

Jeg håper å få kommet meg på Nerskogen på en ski-tur i morgen. Lenge siden jeg har vært på skitur no på grunn av bruddet :( Må få testet ut armen min å... I kveld er den ikke min beste venn. Jeg tror ikke den hadde helt godt av at jeg kjørte mesteparten av turen i dag, men det går over. Jeg håper på kjempe sol og herlig skiføre i morgen i hvertfall :D

God Påske =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar