torsdag 2. april 2009

Det nærmer seg flytting!!

Da var gipsen endelig av =) Hurra, men det er ikke bare glede det. Det var vondere å ta av gipsen og i ettertid enn å brekke armen :O
Ikke bare det at det var vondt, men gud hvor ekkelt det var. Armen hadde plutselig blitt så lett, og det kjenntes ut som det krydde av maur som sprang rundt på armen min...


Tross smerte i armen, skulle jeg lage kake til i dag. Jeg baket kake som jeg hadde med på barnehagen. I morgen er min siste dag på jobb her på Lillehammer! Jeg har litt blanede følelser angående det. Jeg gleder meg å flytte til Trondheim, men jeg kan ikke si jeg gleder meg til i morgen. I dag fikk jeg høre at det var noen barn som gruet seg til i morgen, på grunn av at jeg skal slutte! Jeg må si at jeg gruer meg litt jeg å. Jeg har jo blitt så glad i alle barna =)

I dag fikk jeg høre at jeg var verdens beste voksen, at jeg laget verdens beste kake og at jeg aldri måtte flytte fra de =) *rørt*
<-- Kaka jeg laget, med navnet på avdelingen på =)
Sjokoladekake med non stop er ikke så ille det :P
På tirsdag var noen fra klassen til stine her. Da hadde vi taco og bare koste oss. Det var koselig og treffe de før jeg flytter =)
Ellers går dagene nå med til å pakke. På lørdag kommer mamma og pappa for å hente flyttelass. Så jeg har ikke så mange dager igjen her på Lillehammer. I løpet av påska flytter jeg til Trondheim. Har fått tak i husly til og med :P Så jeg skal flytte til Lade. Dette blir spennende =)
Da får jeg til å tenke litt på pakking igjen da =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar