mandag 13. april 2009

Jeg gru-gleder meg til i morgen!

No har jeg kommet meg til Trondheim. Å har fått ordnet litt opp i alt rote mitt :P
I morgen er det min første dag på den nye barnehagen. Jeg fant i dag ut at det er en liten familiebarnehage jeg skal jobbe i. Med barn på 1-3 år =) Det skal bli gøy =)
Men jeg er veldig spennt på hvordan det blir. Jeg gru-gleder meg er vell den beste forklaringa...

Så var påsken over også..

Den har vært fin, men også litt kjedelig faktisk.
Det har ikke vært så mye å gjort. Jeg har bare vært hjemme. Så jeg ble litt lei tilslutt. Men jeg har vært på noen skiturer, og fått litt sol i ansiktet. Så jeg kan vell ikke klage. Det har vært rolig med festing, men det har faktisk vært litt godt .


Jeg har vært på Nerskogen på en skitur. Men den ble ikke så lang, for være var så som så, og føre vær helt forferdelig. Men vi var jo ut en tur da =)

På lørdagen var vi en tur på hytta til Ola =) Det var strålende vær, så det var helt herligt. Men føre var ikke så bra der heller, men det var ikke lange turen med ski...




Her er fra en skitur på Nerskogen...









Cora på skitur =)
Håper dere har hatt en fin påske =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar