onsdag 29. april 2009

Migrene =(

I går var jeg til Elise en tur med Sunniva =) Der satt vi å skravlett i flere timer. Kjempe koselig =)

Jeg kjennte at jeg fikk litt vondt i hodet når jeg var der, så jeg tok tabletten min. Og tenkte at det går over, men det gjore det ikke.
Da jeg og Sunniva skulle til å gå ble det bare verre. Når vi kom opp til bussen kjentes det ut som jeg skulle besvime. Da forstå jeg at dette var et stort anfall. På turen tilbake til hybelen holdt jeg på å besvime et par ganger. Dette var ikke bra!
Når jeg til slutt kom meg på hybelen ble ting enda verre. Jeg har ikke hatt et så kraftig anfall på nesten et halvt år.
Til slutt sovnet jeg, og håpet at alt var over når jeg våknet.
Men det kunne jeg bare drømme om. Når jeg skulle stå opp, datt jeg bare ned igjen. Selve migrenen var bedre, men jeg var så svimmel og kvalm.
Å det er jeg enda =(

Nå skal jeg prøve å få i meg noe mat. Får det har jeg ikke fått i meg siden i går ettermiddag. Ikke bra!

=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar