lørdag 21. april 2012

Tunge dager


Dagene er tunge for tiden. Kroppen er både fysisk og psyksis sliten. Kroppen vil sove, men både jobb, skole og venner krever tilstedeværelse! 
Tankene tar for stor plass oppi hode, følelsene overtar kroppen! Alt kollapser. Den maska jeg var så flink til å bruke er ikke like enkelt å sette på lenger. Jeg føler at det lyser av meg at ting er tungt og vanskelig. Jeg vet ikke om det er bare jeg som føler det sånn, eller om det virkelig er sånn. 

I'm tired of trying,
 sick of crying,
 I know I've been smiling,
 but inside I'm dying.

Hvorfor skal alt være så vanskelig? Jeg følte jeg hadde kontroll på psyken, men plutselig traff jeg en vegg igjen! Dagene er vanskelig å takkle. Men det varierer. Noen dager er gode, og jeg har ikke problemer med å stå opp å smile. Mens andre er et rent helvett for å være ærlig! Men heldigvis har jeg gode venner og en fantastisk famile som gjøre dagen litt enkelere å takkle.

1 kommentar:

  1. Ikke ta på d maska di du vænnen, si d som d æ!
    Kjæmpe gla i d <3

    SvarSlett