onsdag 25. april 2012

En opptur!

De to siste dagene har vært to gode dager :) Humøret har vært bra, energien så som så, men ut har jeg kommet meg likevel! I går tok jeg med meg min gode venn Canon på maihaugen for å ta litt vårbilder. Solen sto høyt på himmelen, og rund omkring på hele maihaugen sprang barn og lette etter poster under et orienteringsløp. Den turen gjorde underverker! Jeg kunne ikke gjøre annet enn å smile når jeg gikk rundt der for meg selv med kameraet i hånden og musikk på ørene.

Noen av bilde som ble tatt i løpet av turen :)










I dag har jeg gått en lang tur oppi en tursti ikke så langt unna der jeg bor. Jeg merker på kroppen at det å komme seg ut, få litt friskluft og kanskje et lite gløtt av sol gjør noe med humøret. Det hjelper å på motivasjonen til å sette seg ned med eksamensbøkene å når en har fått litt friskluft og litt trening først.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar