søndag 25. juli 2010

Så var denne helgen over...

Nå er frihelga over for denne gang.

I går kveld skulle vi ha filmkveld, for det var ingen som giddet å bli med til Rognes. Men når klokken var halv 9 fant Stine og Ola ut at vi skulle dra på hytta og fiske litt :-)
Meeen på hytta var det sykt mye knott og mygg! Noe som ikke var så koslig.
Det resulterte til at jeg kledde med ut :-P

He he  :-P Jeg så så lite, at det varte ikke lenge da.

Fine Orvattne :-)

Frøknene på land og gutta i båt.

I dag har jeg sett siste etappe av tour de france :-) Jeg er kjempe imponert over Edvart B. Hagen! Han har virkelig hatt en kjempe tour :-)
Ellers har jeg ligget på sofaen for det meste. Jeg har vært så sykt sliten i dag.. Jeg forstår ingenting jeg...

Men jeg har avsluttet kvelden bra syns jeg :-) Jeg har hatt meg en joggetur/ gåtur! Jeg har ikke jogga så lenge og langt siden i midten i april. Så nå er jeg fornøyd :-D

Men nå begyner jeg å bli ganske sliten, så jeg skal snart finne senga :-)
God natt :-)
GuRo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar