lørdag 24. juli 2010

Det er soooooool :-D

Solen skinner og jeg har FRI :-D
Dagen kan ikke bli bedre! Nå skal jeg ut å gå meg en tur i det herlige været :-) Etter på skal jeg innta solsengen! Denne dagen må utnyttes.

I går var jeg og Ola på pub på Berkåk. Det var kjempe artig :-) (Stine, neste gang skal du å være med!) Det ble noen pils og stemningen var god :-)

Et veldig dårlig bilde, som jeg i tillegg har utforsket ene fotoprogramet med :-P Så det er ikke med beste bilde for å si det sånn :-P men men..
Sånn så jeg ut i går i hvertfall. Kjøpte meg jeans jakke i Danmark, som jeg er kjempe fornøyd med! Det beste med den er at den kostet bare hundre kroner :-D


Utepils var utrolig herlig i går :-)

Men nå må jeg ut å gå/ jogge av meg litt av all ølen. Kunne ønske det ikke var så sykt mange kalorier i øl :-P he he

God helg :-)
GuRo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar