mandag 19. juli 2010

Jeg lever!

Nå er jeg tilbake :-) De to siste ukene har jeg ikke tenkt på bloggen en gang. Jeg har hatt sommer ferie fra bloggen. Men nå er jeg tilbake til hverdagen! Jeg har begynt på jobb igjen, jeg har som smått begynt å trene igjen og kostholde skal komme i normal gange igjen :-)

Torsdag 8. juli satte vi oss i bilen med rettning Gøteborg. På morgenen dagen etter tok vi båten fra Gøteborg til Fredrikshavn. Da kjørte vi til Randers, der vi lånte ei campinhytte, som vi lå ei natt i.
På lørdagen satte vi kursen mot Ho.
Der ventet et STORT hus på oss :-) Til sammen ble vi 26 stykker i det huset!

Jeg har hatt ei knall uke, med masse godt vær, masse latter og mye god mat og drikke :-)


Litt før sto det 32,5 grad og 130 på speedometere :-D 

Par dager etter at vi kom, dro jeg og Ola til Tyskalnd på harryhandel. Å da mener jeg virkelig harrytur!





Her var vi ikke ferdig med handlinger engang! Gud vet hvor mange liter sprit vi hadde, å vi hadde 16 brett med øl, der det var 30 bokser i hvert brett! Å vi betalte nesten ingenting! Jeg hadde 3 brett øl, 4 liter sprit, 1 liter vin og litt godteri. Jeg betalte 800 hundre danske kroner! Det er ikke artig en gang! Å hvis du syntes vi hadde mye, så tar dere virkelig feil! På ene butikken vi var på, kom det en truck med en palle med øl, og stoppet foran en dansk registrert bil med henger på. He he! Ja, så vi hadde ikke så mye egentlig :-P

Eller brukte jeg dagen til å slappe av med å være på stranda, lese en god bok. Da selvfølgelig Unni lindell ;-) Å aldri en ferietur uten shopping :-D Ene dagen hadde vi bare 30 minutt på oss før alt stengtes. På de 30 minuttene klarte jeg å kjøpe tre kjoler, og prøve 4 par sko. Jeg kjøpte ingen av de skoene da. Dag etter koste jeg og Stine oss med masse åpne butikker, sol og "masse" penger på korte ;-) Denne dagen endte jeg opp med bare treningsklær :-D

Jeg testet ut noe av det i dag, og jeg er strålende fornøyd :-D
Men nå tror jeg dette var nok for i dag :-)

God natt godt folk :-)
GuRo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar