tirsdag 2. februar 2010

Studentlivet!

Nå sitter jeg her med en bukne med lekser og mister motivasjonen bare ved å tenke på alle prøvene, innleveringene og all leksen vi skal slite med i tiden framover. Men jeg har valgt det selv, så jeg må bare stå på ogprøve å leve opp til målene mine :-)
Nå sitter jeg å sliter med historie innleveringen til fredag. Å da tenker du kanskje at det er jo lenge til fredag, men når du må øve til en matte prøve som også er på fredag. Å i tillegg har jeg en særoppgave som skal leveres om to og en halv uke, som jeg skulle ha kommet mye lengere med, enn hva jeg er. Så konkluderer jeg med at jeg sliter litt..

Jeg skal egentlig opp i bakken på torsdag, men for at jeg kan det, må jeg gjøre sykt mye lekser etter at jeg kommer hjem fra Trondheim i morgen...
Ja, i morgen skal jeg på utdanningsmesse i Trondheim spektrum :-) Så skal jeg kanskje på et kunstutstilling som heter "Hamsunfantasier". Men det er ingen andre i klassen som vil være med, så jeg grubler litt på den enda...
I morgen håper jeg på finne ut litt mer om studier i København. Jeg har veldig lyst å ta et år psykologi i København, men det blir nok ikke før jeg har gjort unna bacheloren til vernepleier, så det er noen år til det.


GuRo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar