onsdag 3. februar 2010

Forvirret?? Å ja!

Nå har jeg nettopp kommet hjem etter å ha vært å tatt sol :-) Det er et himmla tiltak,  men når jeg først for fart på meg, finner jeg jo ut at det er veldig godt da :-)

I dag har jeg vært til Trondheim på utdanningsmesse. Noe som var veldig spennende, og litt forvirrende. Det er så sykt mye jeg har lyst til. Nå har jeg sykt lyst å ta en Mastergrad i Edinburgh, etter en bachelorgrad her i norge :-) Spennende ja ;-) Det syns i hvertfall jeg :-D

Dette er katalogen som forandret mine fremtidige plan :-P Men jeg har en bunke med andre ark og div om andre utenland skoler å se  på å da... Men pappa likte veldig godt tanken på at jeg skulle studere i Edinburgh. Det kan jeg tenke Stne og Ola gjør å :-P Vi var jo der i sommer, å det var en helt knall :-D  Så pappa ville i hvertfall komme å besøke meg :-P Opptil flerer ganger, mange ganger faktisk :-P he he

Til tross for at jeg var en tur på Trondheim torg, ble det en billig tur :-) det eneste jeg kjøpte meg var en lip butter med pappaya fra The Body Shop :-) Å jeg elsker den allerede ;-)

Det ble ikke noe bra bilde, men jeg har enda ikke fått ordnet med laste programet for speilreflekskameraet på macen enda. Treig, ja jeg vet.. Men jeg har prøvd mange ganger.. Men i hvertfall jeg elsker lip batteren. Å den lukter fantasktisk godt, å det er et pluss :-D
Men nå skal jeg trene litt, så vi blogges ;-)

GuRo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar