mandag 15. februar 2010

Can you feel the love tonight

Nå skal jeg jobbe litt med særenmet, det er ikke mange dager til det skal leveres nå :-S
Så da slapper jeg av med litt musikk fra Sound of Music, å håper på litt motivasjon ;-) 
Jeg skulle egentlig sett på OL nå da, for Marit Bjørgen går jo nå! Jeg må jo heie på sambygdningen. Ja, for jeg er levde mine første leve år på guds mest forlatte plass, Rognes. Men selv om Rognes er veldig forlatt, er det ganske koslig der å da :-) Spesielt om sommeren, å egentlig om vinteren. For å snøre på seg skiene og en sekk og gå innover Rognesmarka er ganske koselig :-) Det skal jeg få gjort en gang i løpet av vinteren, fant jeg ut nå :-) 


Bilde fra Google. Can you feel the love tonight, fra løvenes konge :-)


Men nå må jeg skrive litt...
GuRo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar