lørdag 7. mars 2009

Greie folk =)

Det er en ting jeg veldig fort fant ut etter at jeg fikk gipsa hånden. Det er at folk på butikker o.l. er veldig snakkesalige, hjelpsom og utrolig hyggelig. De skal hjelpe meg å pakke, åpne dører, å de som alltid er sure, har plutselig blitt så hyggelig. Det er ikke mere som skal til. En gips på hånden, å alle skal hjelpe. Men jeg føler meg litt som en liten unge, for jeg skal klare alt selv.


Litt som han er, skal ikke ha noe hjelp =) "Klale søl" He he










Dagene går ellers veldig sakte... På tv'n er det bare repriser, og de bøkene jeg har her på Lillehammer har jeg lest. Men jeg skal til Berkåk å stjele med meg noen bøker snart :P

I dag har jeg faktisk vært en tur opp i byen. Måtte kjøpe kake og blomster til Stine =) Hun er 22 år i dag, å siden jeg ikke får til å bake noe selv, måtte jeg kjøpe. Planene for i kveld er enda usikkre, men feire må vi gjøre =)

Men nå tror jeg at vi straks skal ferire bursdagsbarnet, så jeg får skrive mere senere =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar