onsdag 25. mars 2009

Da er det klart. Jeg flytter til Trondheim =)

I går fikk jeg telefonen som gjorde at påska blir ganske travel. Etter MANGE telefoner, mailer og til slutt et intervju, har jeg nå fått meg jobb i Trondheim! Det har vært en lang prosses, men nå er jeg i mål. Eller det har vell bare så vidt begynt. 14. april starter jeg i en barnehage på Persaunet.

Så nå driver jeg å leter etter hybel. Så påska må brukes til å flytte :/

Men det kommer til å bli litt rart å flytte fra Lillehammer, Stine & Ola. Å ikke minst slutte på barnehagen her. Jeg har blitt veldig glad i barna på barnehagen, så fredag den 3. april kommer ikke til å være den beste dagen i mitt liv tror jeg... Å så må jeg ikke glemme mine kollegaer, som har vært fantastiske. De har støttet meg og hjelpet meg i hele høst/ vinter =)
Men det verste blir å flytte fra Stine, å så klart Ola da. Jeg har hatt det kjempe fint her med de, men nå vender jeg nesen nordover igjen...


Om en uke skal jeg forhåpentligvis ta av gipsen =) Gud hvor jeg gleder meg! Jeg begyner å bli ganske så gal av den. Den er liksom i veien hele tiden :P
Så jeg håper at bruddet har grodd så fint at jeg kan ta av gipsen på onsdag =)


G =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar