onsdag 18. mars 2009

Er tilbake på Lillehammer.

I natt kom vi tilbake til Lillehammer.

Å kl ni i dag tidlig satt jeg på sykehuset å ventet, og ventet. Jeg var så trøtt at jeg holdt på å sovne når jeg satt å ventet på å få inn til legen :P I dag har jeg vært på kontroll med armen. Bruddet gror fint, og fortsetter det sånn, er gipsen av om 2 uker =) Jeg vet ikke om jeg klarer å vente! Jeg er ganske lei av den. Den er liksom i veien :P He he

I kveld bli jeg nok sittende med en bunke med arbeid jeg skulle ha gjort for en stund siden, som jeg har bare lagt til side. Da blir det skippertak, desverre!
Jeg må sitte å jobbe, og Stine skal ut på by'n...

På mandag skal jeg begynne å jobbe igjen =) Jeg skal jobbe 50 % . Det blir godt å gjøre noe. Jeg er ganske lei av å sitte hjemme alene nå.

På søndagen var jeg, Stine & Ola på Lerkendal :-D Det var helt knall. Herlig stemmning, og faktisk ikke så kaldt =) Jeg er glad jeg fikk med meg kampen.
På mandagen var jeg en liten tur til Trondheim. Når jeg kom til T.heim, var det sol og godt. Men plutselig var det fine været byttet med regn og snø. Jeg rakk akkurat å komme meg inn på stasjonen før det slo til for fullt :P He he

=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar