torsdag 2. desember 2010

Supermann

Nå sitter jeg å hører på sangen Fredrik Winsnes har skrevet og spilt inn til hele Trøndelags Supermenn Roar Strand. "Du æ super, supermann!"
Den er så fin og kjøpe av den gikk til en godt formål, så da måtte jeg kjøpe den. 8 kroner for denne sangen. Lett! Du får kjøpt den på iTunes.



Ellers så er det ikke mye som skjer i min hverdag. Denne uka har det vært skole hver dag, hvis en ser bort i fra mandagen da. Nå er det juss for alle penga liksom. Det er faktisk litt spennende, samtidig som det er litt kjedelig :-P Om en uke skal oppgaven leveres, så da er det juleferie. Nesten i hvertfall. Skal på skolen å få litt vurdering på to oppgaver, men det er ikke lenge til jeg skal hjem nå :-D Onsdag den 15. setter jeg meg på tog mot Trøndelag og kjære Berkåk :-)
Nå må jeg lese litt mer juss, før jeg skal finne senga :-) God natt :-)
-Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar