søndag 5. desember 2010

Daffesøndag

I dag er den store daffesøndagen! Jeg kom hjem klokka halv fem i natt, og sto ikke opp før halv tre i dag :-P Da tilsier det at det blir daffe dag. Ingenting fornuftig er gjort og ingenting kommer til å bli gjort :-P
I går var det altså julebord for klassen. Det var en konge kveld! Det ble en vellykket kveld vil jeg påstå. Jeg hadde det i hvertfall kjempe artig :-)
Men før jeg kunne gjøre meg klar til julebord, kjørte jeg ei i klassen min og datteren til Vinstra. Eller det var bare datteren som skulle dit da. Men siden Jeanette var på julebord på fredage og så tilbydde jeg meg å kjøre :-) Så gårsdagen bare forsvant. Dagen gikk så fort at det nesten ikke er gøy engang...
Nå ligger jeg å goffler i meg sjokolade og julebrus :-p sjokoladekikket slo virkelig inn i sta, så da måtte jeg på statoil..
Noen bilder fra gårsdagen :-)



Da var vi klare for julebord :-D


Skååååål


Se hva jeg fikk i går :-D Jeg fikk to bursdagsgaver i går. Tøfflene fikk jeg av Ståle, og så fikk jeg en kjempe fin hals, lue og et par med øredobbler av Camilla og Cathrine :-) 
Tusen takk folkens <3

-Guro

2 kommentarer:

  1. Nice :P Såg ut som digge tøffla ja!!!

    SvarSlett
  2. Veldig digg! Bruker dem hele tiden :-D God og varm på føttene ja :-)

    SvarSlett