lørdag 11. desember 2010

Koselørdag

Denne helga går ut på å slappe av, pakke og vaske.
Det er siste helgen jeg bor på denne hybelen og siste helgen før jeg drar hjem til jul :-D 
På onsdag drar jeg endelig hjem til Berkåk :-) 
"Æ lengte hjem, æ lengte hjem til trøndersk jord, men fram for alt til Berkåk der æ bor!" <3

Så før jeg kan dra hjem må helst hele hybelen være pakket ned. For når jeg kommer ned igjen etter jul, flytter jeg rett inn i den nye leiligheten :-D 
Det blir bra det :-) Så det er en del som skal gjøres. Jeg skal ta hovedvasken tirsdagen etter at jeg kommer ned igjen, men det er greit at alt er ferdig pakket og og klart. Pappa skal være med meg nedover etter jul for å hjelpe meg å flytte heldigvis :-) Det er ikke enkelt å flytte uten bil. 

Men ja, nå sitter jeg her da å har nesten spist opp sjokoladen jeg kjøpte for å ha i kveld :-P Jeg skulle bare slappe av litt i sta med en liten dupp. Den duppen ble på tre timer, å da jeg våknet var jeg syyyyykt sjokoladesyk. Så da måtte jeg på kiwi å kjøpe noe snop. Kan ikke ha kosekveld uten godteri ;-)

Siden jeg ikke føler for å ta noen bilder av meg selv nå, slenger jeg med noen bilder jeg tok for noen uker siden :-)



Håper alle får en super lørsdagskveld, enten om du er på byen med gode venner eller om du tar en rolig kveld i sofaen :-)
-Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar