onsdag 22. august 2012

En skolestart med et Bigbang

Sydenturen er over og skolen er i gang...

Etter ei herlig og avslappende uke på gran canaria, var det rett på skolebenken. Noe som var veldig tungt, men veldig koslig med tanke på å se igjen alle de herlige personene jeg går i klasse med :) I går var jeg på Bigbang konsert som var åpningskonserten for fadderuka. Den tok litt mer av enn hva jeg hadde tenkt så det ble dårlig med skole i dag, og konserten med sirkus eliasen som var planen i kveld ble droppen! Jeg våknet opp med et blått kinnbeinområde og blåmerker litt her og der på kroppen. Skulle tro jeg hadde slåss men det har jeg ikke! Bare klønete og uheldig :p noe som ikke er så unormalt siden det er Klodrikk det er snakk om.



Så dagen i dag har vært rolig, formen har vært så som så. Alt har vært et ork så ingen ting er gjort desverre. Får ta det i morgen, da må jeg på skolen, trene, vaske OG jeg må ned i byen for det er nattåpent med masse tilbud så da er det muligheter for litt shopping :) I kveld skal jeg finne senga tidlig så jeg er opplagt og klar for en dag med stort tempo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar