tirsdag 7. august 2012

Det kan bare gå en vei..

Å det er oppover! Det kan ikke vil verre enn det er nå!

Sykmelding på grunn av trolig en senebetennelse i hånden var akkurat det jeg trengte nå! Dette legger en kjempe demper på treningen min, å såklart jobben da.
Trene må jeg gjøre, for det er terapien min! Å kroppen skal å forbedres så nå er det mye alternativ trening. Mye utholdenhet og litt styrke der jeg ikke bruker armene. Det er jo typisk at dette skulle komme nå. Men det er jo greit at det kom nå og ikke om to uker. For jeg kan ikke slite med ei dårlig hånd etter at skolen starter. Da blir det mye skriving så det må gå fort over. Satser på at betennelsesdempende medisiner jobber med meg denne gangen!

Så da er det bare å stå på, å ikke grave seg ned selv om ting er tungt og vanskelig!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar