fredag 31. desember 2010

Hade bra 2010! Velkommen 2011!

Jeg avslutter dette året med et innlegg etter tre uker med bloggpause. Mye har skjedd, men jeg har ikke tatt meg tid til å blogge. Det har faktisk vært litt godt :-)
Men ja, nå er snart juleferien over og vi går om ikke så alt for mange timer inn i et nytt år!

Jeg ser tilbake på dette året som et år jeg har lært mye og jeg har fått en ny start :-) Jeg har vært langt nede men jeg kom meg for opp igjen og har det nå helt supert! Jeg kan med hånden på hjerte si at det er lenge siden jeg har hatt det så bra over en så lang periode! Å det er jeg veldig glad for :-) Det å flytte til Lilehammer tror jeg var det smarteste jeg har gjort, for jeg har det veldig bra der. Nå er det snart tre uker siden jeg dro hjem til Berkåk, så jeg må si jeg savner Lillehammer nå altså. Men det er veldig godt å være hjemme å :-) Julen er en så koselig tid, som i hvertfall jeg setter veldig stor pris på :-)

Men jeg tenkte ikke å skrive så mye i dag, tar et juleoppsummerings innlegg når jeg er på plass i nyleiligheten på Lillehammer.



Da vil jeg bare ønske alle et riktig godt nytt år :-D
-Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar