søndag 30. mai 2010

Sunday :-D

Å i dag har det faktisk vært SUNday :-D
Jeg har gått i shorts og tubetopp store deler av dagen :-) Herlig sier bare jeg!
Hvis du la merke til klokksletten på det siste innlegge skjønner du sikkert at det ble ikke noe tidlig natt på meg i går... Tror ikke jeg sovnet før klokken nærmet seg halv 5 jeg :-/ Så i dag såv jeg lenge i forhold til hva som er vanlig for min del. Jeg sto ikke opp før klokken var 12, så jeg føler jeg har mistet så mye av dagen allerede.. Men men..

I dag har jeg baket smartiscookies :-) Det var første gangen jeg laget de, og jeg ble fornøyd med resultatet jeg :-)


Mellom bakingen måtte jeg så klart nyte sola. Så mellom stekingen sprang jeg ut får å få litt sol på den bleke vinterkroppen. Men solen har sviktet meg litt nå, så da kunne jeg blogge litt :-) Det er litt merkelig, for plutselig kom lysten for å blogge igjen.. Ikke det at det skjer så mye i mitt liv men..


Når jeg soler meg skal det ingenting til for at jeg får fregner som du som du sikkert ser på bilde. Det finnes ikke det fnugg av sminke på meg, så dårlig hud og mørkeringer under øynene. Jeg vet! Jeg ser jo nesten lortete ut :-P

Men nå tror jeg at jeg skal prøve meg på en liten gåtur, mens det enda er oppholds :-) Ha en fortsatt fin søndag :-)

GuRo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar