lørdag 29. mai 2010

Skal jeg begyne å blogge igjen tro??

Jeg har flere ganger tenkt på å blogge igjen.. På en merkelig måte er det på en måte litt terapi for meg. Jeg får ut mine tanker og følelser, noe som jeg tror er bra for en hver person å få gjort! Etter at jeg fikk påvist kyssesyken har lysten kommet mer og mer. Så jeg tror jeg skal prøve til igjen :-)

Ja, mye har skjedd siden siste jeg blogget! Kort fortalt så har jeg fått kyssesyken, samtidlig fikk jeg halsbetennelse, det har vært russetid (som ble veldig dårlig på grunn av kyssesyken!), det har vært påske, bestefar døde 7. mars :´-( , og jeg klarte så klart å skade meg siste dagen oppi bakkene for sesongen! Å ja, jeg har kjøpt meg Iphone, så nå kan jeg blogge fra mobilen om jeg vil ;-)

Sigrid og jeg på vors før fest her på Berkåk faktisk :-)

Jeg og Ingrid, første helga i russetiden. Det snødde, så da trenger vi lue, masse klær og solbriller :-P

Jeg skal skrive et nytt innlegg, om hvordan de siste månedene mine har vært..

GuRo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar