mandag 7. desember 2009

Motivasjonstips mottas gjerne!

Nå har jeg ordnet meg til :-P Jeg skal nå prøve å gjøre litt lekser. Men motivasjoenen er ikke helt tilstede :-/ Jeg har mer enn nok å gjøre for å si det sånn...

Å ikke nok med det, men i morgen må jeg inn til Trondheim på mørkekjøring.. Høres veldig smart ut, siden jeg har kjørt opp :-P
Jeg skulle ta mørkekjøringen på oppdal, det året jeg tok trafikalt grunnkurs, men det ble det ikke noe av.. Jeg fikk aldri noen innkalling, så jeg orket ikke å mase og styre med de på oppdal. Så jeg fant ut at det gikk sikkert fortere å ta det i Trondheim, der jeg kjørte opp. Så i morgen skal jeg endelig bli ferdig med det :-P

Jeg satte å utforsket pc'n litt her i stad, å fant jeg plutselig ut litt om webcameraet.. etter to og et halvt år :-P Bedre sent enn aldri...

Jeg ser litt forskremt ut, men jeg la det ut likevel jeg :-P

Er det noen som har tips til motivasjon til leksearbeid??

GuRo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar