søndag 6. desember 2009

Hvor ble helgen av??

Nok en helg er over, og hvor ble de av???

Jeg føler ejeg nettopp tok helg, men nå er den over :-(
Tiden går så fort.. Det er så mye jeg skulle ha gjort, som jeg ikke får gjort.. Lekser, julevask, julegaver og diverse.. Jeg blir mersom litt små stresset :-/

Nå driver jeg med en stor historie oppgaven som skal leveres på fredag. Men som ikke det er nok fikk jeg beskje på fredagen om at på torsdag skal jeg ha muntlig prøve.. HJELP!!!
Neste mandag skal vi egentlig ha prøve i naturfag, noe jeg håper så inndelig blir flyttet til over jul...

I går var jeg og Stine i Trondheim :-) Vi var først å besøkte søskenbarna våre, for så at vi en snartur dro på Trondheimtorg. Etter på var vi på kino, og så New Moon :-D
å i dag har jeg vasket og hengt opp julegardiner i kjellerstua :-) Så noe har jeg fått gjort da...
Å nå driver jeg egentlig med historie oppgaven min, som jeg nå endelig har kommet i gang med. Takk og lov... Så jeg får vell fortsette litt til, før jeg skal finne sengen.. For jeg er veldig trøtt...

GuRo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar