søndag 26. april 2009

Så var helgen over =(

Jeg har hatt en veldig fin helg hjemme på Berkåk =)
Det var veldig godt å være hjmme hele helga =) Jeg har bare slappet av og kost meg. Men denne helgen har pollen virkelig slått inn på meg for fullt =( Jeg har sliter med pollen allergi, så jeg går å snuffser dagen lang. Så i morgen skal jeg på apotektet å kjøpe alt som kan hjelpe meg mot denne dritten!

På fredagen var jeg, mamma, pappa og Brage på Marino å tok oss en øl og bare koste oss. Det var veldig koselig =)

På lørdag var vi til Støren og Rogens. Da var vi å treffte litt slekt :) Jeg merker det blir bare lengere og lengere mellom de gangene jeg er å treffer en del av slekta. Det er for dårlig, men sånn blir det når jeg driver å flytter på meg desverre =(
På lørdagskvelden var det grilling og øl som sto på planen :) Det var noe annet enn all den pastan jeg har spist her i Trondheim :P hehe

I dag har jeg vært veldig plaget av pollen =( Jeg satt ute litt på morgenen, og etter nesten en time måtte jeg gå inn og legge meg. Da var jeg helt utslått... Jeg tror jeg sov i nesten 3 timer på soffaen etterpå.. Pollen er noe herk altså!!!
Men når jeg våknet var jeg litt bedre =)

Men nå skal jeg snart finne sengen... Skal opp på tidligvakt i morgen. Jeg har ikke noe lyst å på jobb men....

Ny uke, nye muligheter =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar