fredag 17. april 2009

Mørkt og trist :(

Det meste er mørkt og trist nå...

Jeg savner Stine og Lillehammer :(


Jeg ser det nå, når jeg sitter her i Trondheim helt for meg selv. At jeg hadde det utrolig fint på Lillehammer med Stine og Ola. Jeg vet at jeg hadde det fint, men ikke så bra som jeg har funnet ut nå.
Jeg savner det så utrolig... Det sosiale og bare det å komme hjem å at det er noen der =) det kan jo hende det er noen her å, men det blir ikke det samme. Jeg har begynt å bli litt kjent med de jeg bor med nå da, men jeg se de nesten aldri da...


Jeg håper virkelig det kommer seg her i Trondheim altså... For det her vet jeg ikke om jeg klarer så lenge!!!




Stine mi <3
Utrolig glad i deg <3






På onsdag traff jeg Hanne. Noe som var veldig koselig, for vi har ikke truffet hverandre på lang lang tid... Da gikk vi en runde rundt og var å tok en kaffe =) Vi hadde mye å snakke om for å si det sånn, så tiden gikk så fort =)
Å på torsdag var jeg ned i byen for å treffe Sunniva, Elise og Christina =) Det var koselig for det er en stund sien jeg har truffet dem også =)

I dag skal jeg bare sitte på hybelen... tenkte egentlig at jeg skulle ut å jogge meg en tur. Men det er så grått og trist og så regner det =( Noe det har gjort meste parten av dagen =(

Ja ja... Jeg får vell lage meg litt middag jeg da, når kl er snart halv ni faktisk... Det er ikke noe artig å stå å bare lage mat til seg selv =(

1 kommentar:

  1. Det går nok bra ta hær Guro. Æ nok en tevenningsfase.
    Utroli gla i d å :) Stoor klæm :)

    SvarSlett