torsdag 22. mars 2012

Vårtegn

Jeg forsvant litt igjen jeg gitt... Motivasjon og lyst for det meste har falt veldig de siste ukene.

Dagene er veldig varierende. Noen dager er veldig gode og med et bra humør, mens noen dager er veldig tunge og jeg sliter med å komme meg igjenom dagen. Den siste uka har jeg vært kjempe forkjølet, noen som legger en liten demper på alt i tillegg. Så denne uken har det vært dårlig med trening, noe jeg kjenner på kroppen. Jeg har et stort behov for å komme meg ut og slite litt i sånne tider. Så i stede for treningsøkter har jeg tatt meg noen rolige terapirunder. Det skal ikke så mye til før kroppen sier at nå er det nok. Men de rundene er til utrolig hjelp, jeg får gått for meg selv med mine egne tanker i fred og ro.

Tunge dager - tunge tanker - tung hverdag

Det er så mye som surrer oppi hode mitt for tiden. Følelser som som jeg helst skulle vært for uten, tanker, fykt og redsel. Alt veldig forvirrende og frustrerende. En skulle tro at hverdagen skulle bli bedre, nå når det blir lysere dager og våren er her. Det hjelper på, men ikke nok.

Bilde fra terapirunden min i dag :) Det gir meg et lite håp om at ting skal gå bra og at dagene blir lysere og varmere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar