mandag 26. mars 2012

Da er dagens treningtur tatt og jeg inntar nå ei lita skål med cottage cheese, eple, nøtter og kanel. Med det klarer jeg å holde energien oppe og jeg er mett i mange timer. Jeg leste en treningsblogg for ei stund siden der hun ga mange tips om cottage cheese, og etter det har cottage cheese blitt en del av mitt daglige kosthold. Den jeg spiser mest av er blanding av cottage cheeses, bringebærsyltetøy, musli, nøtter, linfrø og solsikkekjerner. Du holder deg mett i mange timer, noe som er praktisk i en travel hverdag.


Bilde lånt fra Google, men det var temelig lik min skål som netopp har gått ned sett bort i fra at appelsinbåtene da, noe jeg desverre ikke tåler :( Men det er bare å prøve seg fram å fine sine favoritter :)

Dagen i dag går med til vasking og lesing av nytt pensum. Påsken nærmer seg så det må vaskes og pakkes :) i tillegg starter vi på nytt spennende pensum i morra så da er det greit å være litt forbrett :) En bra start på uka vil jeg si! La oss bare håpe resten av uka blir like bra :)

Have fun, go mad ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar