søndag 16. oktober 2011

For en helg!

Nå kommer endelig et innlegg med en positiv baktanke! En stund siden sist!

Jeg har hatt ei overfull leilighet i helga av tre super frøkner. Stine, Malin og Hege tok turen til Lillehammer, for ei heidundranes til helg :) Det har blitt en del shopping, mye god drikke og mat og masse koselige folk rundt meg :) Helgen har vært et lite løft sånn med tanke på humør. Men gud hvor sliten jeg er! To dager med fult "program", gjør noe med kroppen. Men det skal sies at jeg er sliten med et smil om munnen!

Sliten.com, men veldig fornøyd med helga.

Å bli møtt med et smil og en klem, kan gjøre så utrolig mye selv om det er så lite.
Takk for ei super helg folkens :) Nå skal kose meg med Rosenborg kamp og nyte resten av kvelden :)

-Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar