søndag 15. november 2009

Tiden flyr!!

De siste dagene har jeg ikke fått tid til å blogget. Dagene har bare flyd i fra meg!

På torsdag var klassen samlet på mølla på Oppdal, før vi skulle på teater å se Et dukkehjem. Jeg ble veldig positivt overrasket over det :-) Jeg synte det var kjempe bra :-) Det var veldig modernisert, noe som gjort det troverdig! De som spilte var veldig flinke, så de to timene gikk veldig fort..


På fredag hentet Ola meg etter skolen, for da skulle vi til Lillehammer for å hente Stine :-) Så da fikk jeg testet ut nybilen til Ola. Skal ikke klage på den for å si det sånn! Men jeg vil ikke si at vi var helt heldig med været. For etter som vi kom oss over fjellet og ned over kom snøværet, og glatte veier!! Veldig morsomt å kjøre da liksom... Jo nærmere Lillehammer vi kom, jo flere meldinger kom det inn på radioen om såpeglatte veier og biler som hadde kjørt av veien :-S Men vi kom oss helskinnet fra og hjem igjen :-)

I går var jeg og Stine og Ola inn til Trondheim for å få i noen små ting.. Jeg kjøpte meg staver, sko og briller, så nå er jeg klar til å opp i bakkene :-) Mangler bare snøen nå :-) Skal legge inn et bilde av det senere :-)

GuRo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar