onsdag 11. november 2009

Hva har jeg gjort nå :S

Nå har jeg bestillt meg sesongkort til skibakkene på Oppdal :-S HJELP :-P
Nei da, det blir sikkert artig det :-) Det kan bli en utfordring, men en artig utfordring :-)

Jeg har kjøpt meg brukte ski, og skulle egentlig kjøpe meg brukte sko og staver på skibyttedagen på Oppdal. Men da lå jeg hjemme med mest sannsynelig svineinfluensa når den var. Så jeg må kjøpe resten nytt...
Det hadde jeg ikke planlagt :-/ Så dette blir mye dyrere enn jeg hadde tenkt. Så jeg må få tak i det billigste jeg kan få tak i . Så da tror jeg truen går til Obs sport! De har det samme som de har på intersport og sport1 o.l. men til en mye billigere pris :-) Takk og lov!!!

Så jeg vurderer å ta meg en kjapp tur til Trondheim på lørdag å få tak i det utstyre jeg mangler. Å kanskje noen julegaver :-)

GuRo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar