lørdag 26. september 2009

Rolig lørdag's kveld :-)

No er det endelig helg :-)


Nå har jeg inntatt sofaen, etter å ha rydda kjellerstua :-)


I dag startet jeg på jobb kl 9. Det vil si at jeg er litt sliten, så for min sin del er det en rolig kveld. Med en kopp te og Costume med høst/ vinterens moter :-D Det er noe jeg liker ;-)







I går kveld var jeg en tur til Mali på Oppdal :-) Det var veldig koslig. Vi var å så på fotball kamp, og etter litt kjøring dro vi får å kjøpe sjokolade og honningmelon :-) Da vi kom hjem til Mali skal jeg si deg at vi ble skuffet! Da Mali skar i den, sa det bare splætt :-O Den var VELDIG gammel for å si det sånn! Så da dro vi å fikk tak i en ny, å da ble kvelden veldig bra :-)

Men da jeg skulle dra hjem igjen, fikk jeg meg en støkk! Ikke så altfor himmla mange meter unna meg for det en elg og gikk midt i veien. Det rett etter en sving. Noe som gjore til at den kom litt brått på :-O Ikke nok med at den sto der liksom, men den begynte plutselig å gå mot bilen! wææææ!!! Er det noe jeg hater mest når det gjeller trafikken, så der det elger. Å på under ei uke nå, så har jeg møtt på tre elger på strekke Berkåk- Oppdal. Så når jeg kom hjem var jeg LITT anspent for å si det sånn!



Jeg kjedet meg litt i sta, så jeg redigerte litt på et bilde jeg tok ;-)



GuRo :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar